Mededeling

Collapse
No announcement yet.

�� Pure Kush ��

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: �� Pure Kush ��

100euro hmm zal krap zijn , maar moet lukken , wat heb je nu al ?

Comment

Timerschakelaar, kast euhm watersproeier hahha ja niet veel eig ja spaarlampen maar ga 2 32watt tornado Philips spaarlampen kopen dat is het dan grtz

Comment

Awel genoeg om te beginnen : 56 euro Tneon lampje en je krijgt er nog gratis groei lampjes + bio voeding voor 50 euro en 1 zakje grond +- = 115 euro = dan hoef je voor 2 maanden u eigen niet druk te maken.....gewoon +- 2 maanden laten groeien onder een groei lamp tot je terug geld hebt en je plantje zal er goed uit zien om daarna richting bloei fase te gaan

daarna geld uitgeven aan = 2 bloei lampjes voor een Tneon 7 x2= 14 euro......een badkamer afzuiger van bij de brico 35 euro en een koolstoffilter 30 euro = 69 euro

Comment

Buisafzuiger nieuw 12 euro.

Weer 23 euro over.

Comment

nog beter dan; dan moet je voor de volgende 2 maanden maar 56 euro klaar hebben voor de bloei fase

Comment

hoi,

ik ben ook met spaarlampen begonnen van 300w heb toch overgeschakelt voor de bloei naar hps 600w
              Voor 100euro vind je al vlug 2de hands materiaal dat je tijdelijk voor je eerste kweekjes kan gebruiken zo heb ik het ook gedaan en een lampje heb ik nieuw gekocht maar een spaarlamp van een 300w kost een goei 50 euro als je een goeie pakt en dan nog een waaiertje erop en klein afzuigertje en daar heb je een 100euro en zo ben ik ook gestart en me de beetjes bijgekocht en nnu heb ik alles wat ik nodig heb en toch van men eertse kweekje nog voldoende afgehaalt
              Beter klein beetje investeren en je zit goed je haalt het er namelijk alemaal trug mooi uit

Grtz diesltj

Comment

tneon set 150w plus lampen 55 eu
                of een tl set 110w plus lampen 17 eu
                tornado spaarlampen action 20w 2.7eu perstuk 50cent per fitting 1eu per kabel. fk philips
                er bestaan ook van die goedkope ledstralers 50w voor 10euro
                zakje potgrond kost nog geen 5 euro voor goede en fles voeding vind je al vanaf 1 euro
                dus je kan er best goedkoop uitkomen en zelfs nog war van die 100 eu overhouden
                verwacht dan wel niet extreem veel obrengst

Comment

Kben een nieuw kweekje begonnen eind mei en tot nu toe gaat alles goed ik gebruik wel universele potgrond is schijnt niet ideaal voor deze planten vanwege de voeding dat er in zit is maar goed voor 2weken (heb ik eens gelezen)
                  Ik geef ze ook 1keer in de week tomatenvoeding voor ze een beetje te helpen en het gaat wel goed toch beter dan mijn eerste kweekje :p ze zijn nu 6weken oud ImageUploadedByTapatalk1435856207.382067.jpgImageUploadedByTapatalk1435856246.500512.jpg
                  ImageUploadedByTapatalk1435856266.149500.jpg
                  1plant heb ik vorig weekend getopt de foto's zijn gisteren genomen ImageUploadedByTapatalk1435856326.582616.jpg
                  Btw zaadjes van een maat dus tis echt een zelfkweekje ik zie tot nu toe nog geen mannetje en ze beginnen alle 4 toch al goed te ruiken Grtz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Welke soortjes zijn het ?
                    Had je geen grotere potjes voor ze ?

Het lijkt wel wat beter te gaan, houdt de moed erin !
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Weet ik niet heb ze gevonden tussen een wietje grtz

Comment

zal wel herma zijn ofzo wrsl zal het niet zo goed zijn.. maar je kan proberen eh

Comment

Eentje ziet er nu al zo uit

Comment

Bezig...
                          X